Hoe we Animana voor jou blijven verbeteren – Update December 2020
2020 was voor ons allemaal een jaar van grote onzekerheid. Zowel in ons professionele als in ons privéleven zagen we alles veranderen. Met de opgelegde beperkingen om te reizen en klinieken te bezoeken, moesten ook wij als productontwikkelingsteam nieuwe manieren bedenken om met u in contact te komen om uw wensen beter te begrijpen. Met veel van u hebben we contact gezocht via telefoongesprekken of teleconferenties. Uw tijd is zeer waardevol geweest voor ons. We hebben kunnen zien hoe u Animana gebruikt en hoe we ervoor kunnen zorgen dat Animana nog beter voor u wordt. Deze interacties helpen ons niet alleen om nieuwe functies te ontwikkelen zoals de geautomatiseerde facturering van IDEXX Vet Connect PLUS Refetentielaboratorium test of het klantenportaal, maar ook met het ontwikkelen aanpassingen die de gebruiksgemak van Animana verbeteren. Als voorbeeld noemen we graag de tooltip om de naam van het geplande personeelslid weer te geven in de agenda of de betere indicatie van binnenkomende berichten. Toch willen we nog veel meer met u delen over de ontwikkeling van Animana en zo is dit blog ontstaan. We kijken er naar uit om u volgend jaar te blijven informeren over alle zaken waar we aan werken. Moge 2021 voor iedereen positieve resultaten opleveren! We geven u nog graag een vooruitblik naar de ontwikkelingen in 2021.
Vooruitkijken naar de komende releases
Animana Onderzoek: Betaalterminal Integratie
In Nederland kiezen meer klanten ervoor om met PIN te betalen dan met welke andere betaalmethode dan ook. Bij het doen van een PIN-betaling door klanten, zijn we ons zeer goed bewust van het risico bij het handmatig intypen van het bedrag in het PIN-apparaat. Deze fout kan weliswaar snel worden gecorrigeerd, maar heeft wel vertraging en een onprofessionele indruk als gevolg. Als u de fout te laat opmerkt, kan dit een groter probleem opleveren bij het afsluiten van uw kas aan het einde van de dag. Afgelopen maand heeft het Animana productontwikkelingsteam onderzoek gedaan naar manieren om dit risico te elimineren, door te kijken naar integratie met betaalproviders en hun terminals. We zullen aankomende maand naar verschillende aanbieders kijken om het beste alternatief te selecteren en in de toekomst te implementeren. We hopen dat we u meer details kunnen geven over onze voortgang in de komende maanden!
Houd de Animana startpagina in de gaten voor meer informatie over de release. Als je ondertussen vragen hebt over het proces voel je dan vrij om ons productteam te benaderen.
Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen
Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.