Nieuwe mogelijkheden van de Animana help hub – Q3 2023

,
7 mins

Afgelopen jaar lanceerden wij de Animana help hub. Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. Op de help hub geven we je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen. De Animana help hub wordt continu geüpdatet en doorontwikkeld.

Graag informeren we je over onze nieuwe content, mogelijkheden en artikelen.

Algemene verbeteringen

Maandelijks voeren wij algemene verbeteringen door in de Animana help hub. Deze verbeteringen komen voort uit feedback van jullie als gebruikers, onze partners en onze eigen Animana collega’s en daarnaast uit onze gebruiksanalyses. Hieronder vind je enkele nieuwe verbeteringen in de Animana help hub:

NIEUW: Contextuele in-pagina help
We hopen dat het jou als gebruiker steeds vaker opvalt. Binnen Animana verschijnen rechtsboven in beeld nieuwe ‘in-pagina help’ knoppen die je meer informatie geven over de functionaliteit op de pagina zelf. Dit betekent dat jij als gebruiker niet meer hoeft te zoeken om bij het antwoord op jouw vraag te komen en dus sneller door kunt met de taak waar je mee bezig bent. Terwijl jij als gebruiker deze nieuwe functionaliteit ontdekt en gebruikt, leren wij hoe jij sneller en prettiger bij het antwoord op jouw vraag komt. Op deze pagina’s vind je rechtsboven onze contextuele in-pagina help:

  • Krijg hulp bij de dossierinstellingen (Instellingen > Gebruikersinstellingen > Instellingen patiënt- en koppeldossiers)
  • Krijg hulp bij het zoeken naar protocollen (Zoekfilter = Protocol)
  • Krijg hulp bij de kastelling (Extra > Financieel > Dagoverzicht)
  • Krijg hulp bij klantbestellingen (Werklijst > Klantbestellingen)
  • Krijg hulp bij het bijwerken van je voorraad (Extra > Voorraad > Bijwerken Voorraad)
  • Krijg hulp bij je debiteuren (Extra > Financieel > Debiteuren)
  • Krijg hulp bij het toevoegen van een transactie (Extra > Financieel > Saldi Kas/Bank)
  • Krijg hulp bij het btw overzicht (Extra > Financieel > Btw Overzicht)
  • Krijg hulp bij het afsluiten van een boekjaar (Extra > Financieel > Sluiten Boekjaar)
  • Krijg hulp bij de audit log (Extra > Log)
  • Krijg hulp bij het verwerken van deze betaling (Ongefactureerd > Maak Factuur > Betaalpagina)
  • Krijg hulp bij het toevoegen van een nieuw contact (Nieuw Contact)

NIEUW: Betere hulp bij foutmeldingen

Als je ooit de foutmeldingspagina van Animana hebt ervaren, begrijpen we hoe frustrerend dat is. We hebben het proces nu verbeterd door een pagina met probleemoplossingen toe te voegen, die je de stappen geeft om het probleem te begrijpen en op te lossen.

Updates in ‘Request’ in de Animana help hub

In de optie ‘Request’ regel jij makkelijk zelf diverse accountzaken rondom jouw IDEXX Animana account. Wij hebben de onderstaande nieuwe optie toegevoegd:

NIEUW: Ik heb een andere vraag

Op de Requestpagina van de help hub vind je meer dan 20 verzoeken die je kunt indienen. Als geen daarvan overeenkomt met je vraag, kun je ons nieuwe formulier “Ik heb een andere vraag” gebruiken. Vertel ons wat je wensen zijn en wij zorgen ervoor dat iemand van ons team er werk van maakt.

Updates in ‘Learn’ in de Animana help hub

In de optie ‘learn’ leer je meer over het gebruik van IDEXX Animana en de software integraties die wij aanbieden met diverse partners. Het is de plek om meer kennis op te doen over het gebruik van Animana, efficiënter te leren werken (ook voor bestaande gebruikers) en op ontdekkingsreis te gaan door onze bestaande en nieuwe functionaliteiten.

NIEUW: Veterinary DialogueTrainer 3

In 2023 kun je elk kwartaal een nieuwe simulatie spelen van de Veterinary DialogueTrainer. In samenwerking met  maakt IDEXX Animana dit jaar gratis 4 verschillende simulaties beschikbaar via de Veterinary DialogueTrainer. Met deze trainingen kan jij je communicatievaardigheden verbeteren, die je kunt toepassen in verschillende gesprekken in de praktijk. In deze simulaties krijg je direct feedback en inzicht in jouw gespreksvaardigheden. In het afgelopen kwartaal kon je een gesprek oefenen met een huisdiereigenaar, die geen afspraak maakt voor een herhalingsvaccinatie. Probeer het zelf en kijk of jij de eigenaar kunt overtuigen een afspraak te maken!

Updates in ‘Support’ in de Animana help hub

In de optie ‘Support’ vind je al onze knowledge base artikelen. Hier kan jij snel zoeken en bladeren door de honderden helpartikelen over Animana. Omdat Animana continu wordt verbeterd en geüpdatet, wordt onze database met helpartikelen ook wekelijks uitgebreid en aangevuld met nieuwe content. Hier vind je de meest in het oog springende artikelen van dit moment:

Nieuwe artikelen:

Top 3 aangepaste artikelen op basis van jullie feedback:

Maak kennis met de Animana help hub

Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. We geven je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen.

Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.