Beschikbaar vanaf 31 mei 2022
Animana help hub
The job you love, made easier…
Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. We geven je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen.
Beschikbaar vanaf 31 mei 2022 via: help.animana.com/nl
Learn | Verder leren
Haal nog meer uit Animana!
Ontdek manieren om te leren
Het is belangrijk om je kennis van Animana te onderhouden. Of het nu gaat om het leren van nieuwe skills of om je bestaande vaardigheden up-to-date te houden. Dit maakt het werken met Animana in de praktijk sneller en prettiger.
Leer verder met Animana en partners
Gratis cursussen
Om vertrouwd te raken met Animana, hebben wij verschillende cursussen ontwikkeld. Zo is onze introductiecursus een geweldige manier om vertrouwd te raken met Animana; het is uitstekend geschikt voor nieuwe gebruikers van Animana.
In-platform mini-trainingen
In Animana hebben we verschillende ‘mini-trainingen’ beschikbaar, die je op elk gewenst moment kunt starten. Ze geven je niet alleen informatie, maar leren je ook hoe je een actie kunt uitvoeren of een functionaliteit kunt gebruiken.
Webinars
In Animana zijn integraties vaak naadloos verweven, zo doen wij dat ook met kennis. In de help hub vind je daarom niet alleen webinars van Animana, maar ook die van onze partners.
Status | Animana status
Altijd inzichtelijk
Direct informatie over de status van Animana
Mocht Animana een storing ondervinden, dan kun je te allen tijde op deze pagina direct de actuele status van Animana controleren.
In het geval van een probleem, gaan onze developers meteen aan het werk en houden wij je op deze pagina op de hoogte van de actuele statusinformatie, alternatieve workflows en oplossingen.
Naast een antwoord ook een oplossing
Status en oplossing
Tijdens een storing heeft niet alleen het oplossen van het probleem onze prioriteit. Wij zorgen er ook voor dat jij ondanks het probleem zoveel mogelijk jouw dagelijkse activiteiten kan voortzetten en informeren jou via meldingen en statusupdates direct over alternatieve workflows en oplossingen.
Hulp buiten kantoortijden
Mocht je buiten kantoortijden onverhoopt geen toegang meer hebben tot je Animana account, dan kun je dit zelf testen met een handige tool. De tool begeleidt jou in het proces en mocht je alsnog een probleem ondervinden, dan laat deze tool automatisch alle alarmbellen bij ons afgaan!
Customer Support
Problemen zijn er om opgelost te worden.
Daarvoor hebben wij een Customer Support team, dat niet alleen veel ervaring met Animana heeft, maar ook begrijpt hoe een dierenartspraktijk werkt. Veel van onze collega’s komen namelijk zelf uit de praktijk.
Support | Blader door de hulp
Een antwoord vinden is makkelijker dan ooit!
Sneller vinden wat je zoekt
Onze geheel vernieuwde knowledge base heeft niet alleen een nieuw jasje gekregen. We hebben onze zoekfunctionaliteit onder handen genomen en daarnaast diverse slimme nieuwe functionaliteiten toegevoegd.
Nieuwe functionaliteiten waarmee je sneller een antwoord vindt
Instant anwsers
Met instant anwsers geeft onze zoekmachine al meteen mogelijke antwoorden op je vraag, nog terwijl je typt. Dit geeft jou de gelegenheid om al tijdens het typen het antwoord op je vraag te vinden of om de vraagstelling in je zoekopdracht aan te passen voor een ander resultaat.
Meebewegende index
De index laat per artikel de verschillende hoofdstukken zien. En als je naar beneden scrollt, beweegt de index met je mee. Zo houd je gemakkelijk overzicht binnen het geselecteerde artikel. Zoeken is hiermee verleden tijd, met één klik in de index ga jij direct naar het gewenste hoofdstuk.
Feedback
Feedback vinden wij ontzettend belangrijk. Onze artikelen worden intern getest en beoordeeld, maar mocht jij iets missen in een artikel, laat het ons dan weten met behulp van de feedback knop. Heeft het artikel jou geholpen, klik dan het groene vinkje aan en maak ons blij!
Leerpaden
Alles over een functionaliteit van Animana
Ontdek Animana met leerpaden
Voor verschillende functionaliteiten van Animana is meer informatie beschikbaar dan binnen één artikel verwerkt kan worden. Leerpaden bevatten alle informatie rondom een onderwerp of functionaliteit van Animana.
Onze leerpaden geven alle informatie die je nodig hebt rondom een onderwerp. Zo vind je in het leerpad Automatische Herinneringen niet alleen artikelen over de instellingen van automatische herinneringen, maar ook artikelen over de rapportage ervan.
In focus
Alles over een thema in de praktijk
Haal meer uit je praktijk met een ‘in focus’
Wij weten dat Animana een grote impact heeft op de dagelijkse bezigheden in de praktijk. Met onze ‘in focus’ pagina’s geven wij alle informatie rondom een bepaald thema. Je vindt hier niet alleen artikelen, maar ook best practice informatie, blogs, video’s en oplossingen in de vorm van uitgelichte functionaliteiten en integraties.
Zo gebruik je bijvoorbeeld een ‘in focus’ pagina als je meer wilt halen uit jouw praktijkmarketing, productenbeheer of de jaarafsluiting.
Request | Accountverzoeken
Klik, verzend en klaar!
Makkelijk zelf je accountverzoeken regelen
De help hub maakt het je makkelijker om verschillende verzoeken voor jouw Animana account zelf te regelen. We vragen om enkele unieke gegevens en starten automatisch een verzoek of een wijziging. Zo kan jij op ieder moment van de dag verschillende zaken rondom jouw account zelf regelen. In sommige gevallen zal een Animana medewerker wel contact opnemen om het verzoek te verifiëren.
Accountzaken regelen is weer kinderspel…
Snel zelf regelen
Of het nou een kopie van een factuur is of het wijzigen van een e-mailadres; deze en andere zaken kun je snel en makkelijk zelf regelen. De verschillende verzoeken vragen je stap voor stap om alle benodigde informatie. De wijzigingen worden zo snel mogelijk verwerkt.
Add-ons activeren
Sommige integraties zijn standaard beschikbaar, maar nog niet in jouw account geactiveerd. Dit kan doordat je bijvoorbeeld voorheen gebruikmaakte van een andere dienstverlener. Wil jij een van deze standaardintegraties activeren, dan kan je dit zelf aanvragen en wordt deze zo snel mogelijk geactiveerd.
Regelmatig nieuwe verzoeken
Wij voegen regelmatig nieuwe accountverzoeken toe aan de lijst, zodat jij in de toekomst nog meer zaken rondom jouw Animana account zelf kunt regelen. Is er een nieuw verzoek beschikbaar, dan zullen we je hierover informeren via de startpagina van Animana.
Animana help hub
Beschikbaar voor alle gebruikers van IDEXX Animana vanaf 31 mei 2022