Nieuwe mogelijkheden van de Animana help hub – Q2 2023

,
7 mins

Afgelopen jaar lanceerden wij de Animana help hub. Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. Op de help hub geven we je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen. De Animana help hub wordt continu geüpdatet en doorontwikkeld.

Graag informeren we je over onze nieuwe content, mogelijkheden en artikelen.

Algemene verbeteringen

Maandelijks voeren wij algemene verbeteringen door in de Animana help hub. Deze verbeteringen komen voort uit feedback van jullie als gebruikers, onze partners en onze eigen Animana collega’s en daarnaast uit onze gebruiksanalyses. Hieronder vind je enkele nieuwe verbeteringen in de Animana help hub:

NIEUW: Heb je je antwoord al gevonden?
Omdat we benieuwd zijn naar jouw ervaring op de Animana help hub en we graag van jou horen in hoeverre jij je moet inspannen om een antwoord te vinden in onze artikelen, vind je onderaan onze artikelen de mogelijkheid om ons snel te laten weten of je je antwoord hebt gevonden. Schuif je het bolletje naar het groene gedeelte, dan heb je je antwoord makkelijk gevonden en schuif je het bolletje naar het rode gedeelte, dan kostte dit meer moeite of heb je je antwoord (nog) niet kunnen vinden. We horen het graag van je!

NIEUW: Contextuele in-pagina help
Grote kans dat het jou als gebruiker al is opgevallen. Binnen Animana verschijnen op steeds meer plekken nieuwe ‘in-pagina help’ knoppen die jou meer informatie geven over de functionaliteit op de pagina zelf. Dit betekent dat jij als gebruiker niet meer hoeft te zoeken om bij het antwoord op jouw vraag te komen en dus sneller door kunt met de taak waar je mee bezig bent. Terwijl jij als gebruiker deze nieuwe functionaliteit ontdekt en gebruikt, leren wij hoe jij sneller en prettiger bij het antwoord op jouw vraag komt. Op deze pagina’s vind je rechtsboven onze contextuele in-pagina help:

  • Krijg hulp bij de kastelling (Extra > Financieel > Dagoverzicht)
  • Krijg hulp bij klantbestellingen (Werklijst > Klantbestellingen)
  • Krijg hulp bij het bijwerken van je voorraad (Extra > Voorraad > Bijwerken Voorraad)
  • Krijg hulp bij je debiteuren (Extra > Financieel > Debiteuren)
  • Krijg hulp bij het toevoegen van een transactie (Extra > Financieel > Saldi Kas/Bank)
  • Krijg hulp bij het btw overzicht (Extra > Financieel > Btw Overzicht)
  • Krijg hulp bij het afsluiten van een boekjaar (Extra > Financieel > Sluiten Boekjaar)
  • Krijg hulp bij de audit log (Extra > Log)
  • Krijg hulp bij het verwerken van deze betaling (Ongefactureerd > Maak Factuur > Betaalpagina)
  • Krijg hulp bij het toevoegen van een nieuw contact (Nieuw Contact)

Updates in ‘Request’ in de Animana help hub

In de optie ‘Request’ regel jij makkelijk zelf diverse accountzaken rondom jouw IDEXX Animana account. Wij hebben de onderstaande nieuwe mogelijkheden toegevoegd:

NIEUW: Prijscorrectie aanvragen
Wanneer je een prijswijziging doorvoert, wil je het liefst ook eventuele ongefactureerde factuurregels meteen aanpassen naar de nieuwe prijzen. Gaat het om enkele ongefactureerde items, dan kun je dit zelf handmatig doen. Als de lijst echter enorm lang is, kun je ons Customer Support team om hulp vragen. Dat kan nu extra makkelijk door middel van een nieuw aanvraagformulier.

NIEUW: DICOM opzeggen
DICOM afbeeldingen worden bijvoorbeeld gebruikt voor het maken van digitale röntgenfoto’s en kunnen in Animana gekoppeld worden aan het patiëntendossier als je de DICOM module hebt geactiveerd. Mocht je de integratie willen stopzetten, dan kan dat via een nieuw formulier.

NIEUW: Klantportaal opzeggen
Met het klantportaal is het mogelijk om je cliënten toegang te geven tot koppeldossiers die in Animana zijn aangemaakt. Mocht je het klantportaal willen beëindigen, dan kan dat via een nieuw formulier.

NIEUW: Collega login opzeggen
Wanneer je samenwerkt met een andere praktijk, die ook gebruikmaakt van Animana, is het mogelijk om bepaalde cliënt- en patiëntinformatie met elkaar te delen. De mogelijkheid hiervan wordt ondersteund door middel van de functionaliteit ‘collega login’. Soms loopt de samenwerking af en vanaf nu hebben we dan ook een formulier beschikbaar om de collega login op te zeggen.

 

Updates in ‘Learn’ in de Animana help hub

In de optie ‘learn’ leer je meer over het gebruik van IDEXX Animana en de software integraties die wij aanbieden met diverse partners. Het is de plek om meer kennis op te doen over het gebruik van Animana, efficiënter te leren werken (ook voor bestaande gebruikers) en op ontdekkingsreis te gaan door onze bestaande en nieuwe functionaliteiten.

NIEUW: Veterinary DialogueTrainer

In 2023 kun je elk kwartaal een nieuwe simulatie spelen van de Veterinary DialogueTrainer. In samenwerking met St. Anna Advies maakt IDEXX Animana dit jaar gratis 4 verschillende simulaties beschikbaar via de Veterinary DialogueTrainer. Met deze trainingen kan jij je communicatievaardigheden verbeteren, die je kunt toepassen in verschillende gesprekken in de praktijk, zoals het sturen van een gesprek en agendabeheer. In deze simulaties krijg je direct feedback en inzicht in jouw gespreksvaardigheden. Daag jezelf en je collega’s uit. Wie behaalt de hoogste score?

Updates in ‘Support’ in de Animana help hub

In de optie ‘Support’ vind je al onze knowledge base artikelen. Hier kan jij snel zoeken en bladeren door de honderden helpartikelen over Animana. Omdat Animana continu wordt verbeterd en geüpdatet, wordt onze database met helpartikelen ook wekelijks uitgebreid en aangevuld met nieuwe content. Hier vind je de meest in het oog springende artikelen van dit moment:

Nieuwe artikelen:

Top 3 aangepaste artikelen op basis van jullie feedback:

 

Maak kennis met de Animana help hub

Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. We geven je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen.

Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.