Nieuwe mogelijkheden van de Animana help hub – Q1 2023

,
5 mins

Afgelopen jaar lanceerden wij de Animana help hub. Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. Op de help hub geven we je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen. De Animana help hub wordt continu geüpdatet en doorontwikkeld.

Graag informeren we je over onze nieuwe content, mogelijkheden en artikelen.

Algemene verbeteringen

Maandelijks voeren wij algemene verbeteringen door in de Animana help hub. Deze verbeteringen komen voort uit feedback van jullie als gebruikers, onze partners en onze eigen Animana collega’s en daarnaast uit onze gebruiksanalyses. Hieronder vind je enkele nieuwe verbeteringen in de Animana help hub:

NIEUW: Gemakkelijk delen van informatie en artikelen
Iets interessants tegengekomen in de Animana help hub? Deel de informatie of artikelen dan snel en eenvoudig met collega’s of kennissen. Onderaan een pagina op de Animana help hub vind je deelknoppen om de pagina te delen via Facebook, Twitter, e-mail, WhatsApp en meer.

Updates in ‘Request’ in de Animana help hub

In de optie ‘Request’ regel jij makkelijk zelf diverse accountzaken rondom jouw IDEXX Animana account. Wij hebben de onderstaande nieuwe mogelijkheden toegevoegd:

NIEUW: Aanvragen CCV integratie
Vraag direct de CCV pinkoppeling aan via de requestpagina. Pinbetalingen zijn een dagelijkse en veelvoorkomende handeling in de praktijk. Met deze CCV betaalintegratie is het mogelijk om rechtstreeks vanuit Animana het te betalen bedrag naar je pinapparaat te sturen. Door gebruik te maken van deze pinkoppeling voorkom je betalingsfouten door een foutieve handmatige invoer op het pinapparaat en bespaar je tijd met het verwerken van betalingen.

NIEUW: Aanvragen gegevensexport
We hebben twee opties toegevoegd met betrekking tot het aanvragen van een export. Je kunt nu een eenmalige gegevensexport aanvragen of een dagelijkse gegevensexport.

NIEUW: Automatische herinneringen
Automatische herinneringen kunnen jou een hoop opleveren, denk bijvoorbeeld aan meer tijd voor andere belangrijke taken in de praktijk, waar je eerder niet aan toe kwam. De taak die je automatiseert hoef je immers niet meer te doen. Dit levert indirect bijvoorbeeld ook grotere therapietrouw van huisdiereigenaren en meer toewijding aan jouw praktijk op. Deze optie is standaard in Animana beschikbaar, maar moet wel geactiveerd worden. Dat kan je nu rechtstreeks aanvragen via het nieuwe formulier op de requestpagina.

Klik hier om direct naar Request binnen de Animana help hub te gaan.

 

Updates in ‘Learn’ in de Animana help hub

In de optie ‘learn’ leer je meer over het gebruik van IDEXX Animana en de software integraties die wij aanbieden met diverse partners. Het is de plek om meer kennis op te doen over het gebruik van Animana, efficiënter te leren werken (ook voor bestaande gebruikers) en op ontdekkingsreis te gaan door onze bestaande en nieuwe functionaliteiten.

NIEUW: Veterinary DialogueTrainer

In 2023 kun je elk kwartaal een nieuwe simulatie spelen van de Veterinary DialogueTrainer. In samenwerking met St. Anna Advies maakt IDEXX Animana dit jaar gratis 4 verschillende simulaties beschikbaar via de Veterinary DialogueTrainer. Met deze trainingen kan jij je communicatievaardigheden verbeteren, die je kunt toepassen in verschillende gesprekken in de praktijk, zoals het sturen van een gesprek en agendabeheer. In deze simulaties krijg je direct feedback en inzicht in jouw gespreksvaardigheden. Daag jezelf en je collega’s uit. Wie behaalt de hoogste score?

Klik hier om direct naar de beschikbare trainingen te gaan.

Updates in ‘Support’ in de Animana help hub

In de optie ‘Support’ vind je al onze knowledge base artikelen. Hier kan jij snel zoeken en bladeren door de honderden helpartikelen over Animana. Omdat Animana continu wordt verbeterd en geüpdatet, wordt onze database met helpartikelen ook wekelijks uitgebreid en aangevuld met nieuwe content. Hier vind je de meest in het oog springende artikelen van dit moment:

NIEUW: In focus: CCV

Een nieuwe manier van het aannemen van pintransacties brengt ook een nieuwe manier van werken met zich mee. Om het werken met de CCV pinkoppeling nog makkelijker te maken, hebben wij een speciale in focuspagina ontwikkeld. Deze geeft je alle informatie rondom de CCV integratie, evenals een overzicht van de meestgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden.

Top 3 nieuwe artikelen:

Top 3 aangepaste artikelen op basis van jullie feedback:

Klik hier om direct naar Support binnen de Animana help hub te gaan.

 

Maak kennis met de Animana help hub

Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. We geven je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen.

Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.