Nieuwe mogelijkheden van de Animana help hub

,
3 mins

In mei 2022 lanceerden wij de Animana help hub. Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. Op de help hub geven we je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen. De Animana help hub wordt continu geüpdatet en doorontwikkeld.

Graag informeren we je over onze nieuwe content, mogelijkheden en artikelen.

 

 

Updates in ‘Learn’ in de
Animana help hub

In de optie ‘learn’ leer je meer over het gebruik van IDEXX Animana en de software integraties die wij aanbieden met diverse partners. Het is de plek om meer kennis op te doen over het gebruik van Animana, efficiënter te leren werken (ook voor bestaande gebruikers) en op ontdekkingsreis te gaan door onze bestaande en nieuwe functionaliteiten.

NIEUW: Animana basiscursus
In navolging van onze algemene introductiecursus van Animana, hebben we de cursus ‘de Basis’ ontwikkeld. Of je nou een nieuwe gebruiker bent van Animana of al jaren met Animana werkt, ‘de Basis’ heeft alle informatie die je nodig hebt om Animana snel en succesvol onder de knie te krijgen. We raden dan ook iedereen aan om deze cursus te volgen.

De cursussen in de Animana help hub zijn voor iedereen toegankelijk en in eigen tempo en gewenste volgorde te volgen. Onze trainingsmaterialen worden geüpdatet en aangepast met de ontwikkelingen van IDEXX Animana.

Klik hier om direct naar de beschikbare trainingen te gaan.

Updates in ‘Request’ in de
Animana help hub

In de optie ‘Request’ regel jij makkelijk zelf diverse accountzaken rondom jouw IDEXX Animana account. Wij hebben de onderstaande nieuwe mogelijkheden toegevoegd:

NIEUW: Aanvragen collega login
Wanneer je samenwerkt met een andere praktijk, die ook gebruikmaakt van Animana, is het mogelijk om bepaalde cliënt- en patiënt informatie met elkaar te delen. De mogelijkheid hiervan wordt ondersteund door middel van de functionaliteit ‘collega login’. Deze optie is vanaf nu gemakkelijk en snel zelf aan te vragen.

NIEUW: Verandering van leverancier
Als je van leverancier verandert, kan het zijn dat er ook instellingen in Animana veranderd moeten worden, zoals bijvoorbeeld een integratie van de pakbon. Vanaf nu kun je gemakkelijk en snel een verandering van je leverancier doorgeven en wij zullen de eventueel benodigde wijzigingen van de instellingen in je account doorvoeren.

NIEUW: Verzoek om meer factuurinformatie
Onze facturen kunnen in sommige gevallen veel informatie bevatten. Dit kan omdat jij bijvoorbeeld een extra dienst of service hebt afgenomen. Vragen over je factuur stel je nu gemakkelijk via de Animana help hub.

NIEUW: Verzoek om meer informatie over de betaling van een factuur
Ben je op zoek naar meer informatie over de betaling van een factuur? Stel gemakkelijk je vraag via de Animana help hub.

Klik hier om direct naar Request binnen de Animana help hub te gaan.

Updates in ‘Support’ in de
Animana help hub

In de optie ‘Support’ vind je al onze knowledge base artikelen. Hier kan jij snel zoeken en bladeren door de honderden help-artikelen over Animana. Omdat Animana continu wordt verbetert en geüpdatet, wordt onze database met hulp artikelen ook wekelijks uitgebreid en aangevuld met nieuwe content. Hier vind je de top 3 van de artikelen die we sinds de lancering hebben toegevoegd/gewijzigd:

Top 3 nieuwe artikelen:

Top 3 aangepaste artikelen op basis van jullie feedback:

Klik hier om direct naar Support binnen de Animana help hub te gaan.

 

Maak kennis met de Animana help hub

Met de Animana help hub vind je snel het antwoord op je vraag. Alles wat je zoekt is vanaf één plek toegankelijk. We geven je achtergrondinformatie, kennis, toegang tot add-ons, integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen.

Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.