5 mins

IDEXX Animana Release Hoogtepunten: Version 7.8

Deze versie bevat meerdere nieuwe functionaliteiten en veranderingen ter verbetering van de gebruiksvriendelijkheid van het systeem. Door de hoogtepunten van deze release zorgvuldig door te lezen, weet je zeker dat je up-to-date bent met alle nieuwe ontwikkelingen binnen Animana.

Makkelijk toegang tot PETscan

In september hebben we een nieuwe diagnostiekknop toegevoegd aan het patiëntendossier Op basis van jullie feedback hebben we nu PETscan toegevoegd aan de lijst met beschikbare diagnostische opties.

Je kunt nu op verschillende manieren toegang krijgen tot PETscan vanuit het patiëntendossier:

  1. Via het drop down menu in het patiëntendossier
  2. Via de diagnostiekknop in het patiëntendossier
  3. Vanuit de actieknoppen in het patiëntendossier – ga naar de dossierinstellingen om de actie te verplaatsen van het drop down menu naar de knoppenrij.

Als je meer wilt weten over PETscan klik hier.

Extra merge codes toegevoegd aan de Content Designer

Het is nu eenvoudiger om je communicatie met huisdiereigenaren verder te personaliseren met nieuwe merge codes, deze zijn nu beschikbaar in de Content Designer.

Nieuwe merge codes zijn onder andere:

  • Cliënt: BIC, IBAN, opmerkingen en waarschuwingen
  • Patiënt: Patiënt voornaamwoorden (bijv. zijn/haar/hun), opmerkingen en waarschuwingen
  • Verzorger: Adresgegevens
  • Factuur: Locatie

Ga voor meer informatie over het gebruik van merge codes naar: Hoe voeg ik merge codes toe aan mijn content?

Hier is de lijst met alle codes die zijn toegevoegd;

  • Verzorger
    • {verzorgerofeigenaar.plaats}
    • {verzorgerofeigenaar.land}
    • {verzorgerofeigenaar.huisnummer}
    • {verzorgerofeigenaar.straat}
    • {verzorgerofeigenaar.postcode}
  • Cliënt
    • {adres.county}
    • {klant.bic}
    • {klant.iban}
    • {klant.opmerkingen}
    • {klant.waarschuwing}
  • Factuur
    • {factuur.locatie}
  • Locatie
    • {locatie.county}{locatie.provincie}
    • {locatie.staat}
  • Patiënt
    • {patient.aanwijzendvoornaamwoord}
    • {patient.persoonlijkvoornaamwoord}
    • {patient.bezittelijkvoornaamwoord}
    • {patient.opmerkingen}
    • {patient.waarschuwing}
  • Medewerker
    • {medewerker.udn}

Voornaamwoorden patiënt nu beschikbaar in de Content Designer

Dankzij nieuwe merge codes, die nu beschikbaar zijn in de Content Designer, kun je jouw communicatie met klanten voorzien van patiënt voornaamwoorden. Deze verbetering is een leuke manier om je klanten nog meer persoonlijke service te bieden.

Ga hiervoor naar Mailing > Content Designer, kies een tekst en zoek naar de nieuwe codes in het gedeelte “Patiënt” van de lijst met merge codes. Je vindt hier de volgende merge codes:

  • {patient.persoonlijkvoornaamwoord} – gebaseerd op het geslacht van de patiënt, zal dit automatisch hij/zij/hun invoegen
  • {patient.bezittelijkvoornaamwoord} – gebaseerd op het geslacht van de patiënt, wordt hier automatisch zijn/haar/hun ingevoegd
  • {patient.aanwijzendvoornaamwoord} – gebaseerd op het geslacht van de patiënt, wordt hier automatisch hij/zij/hen ingevoegd

In-page Help op meer pagina’s

Op basis van jullie feedback hebben we In-page Help toegevoegd aan meer schermen. Als je ondersteuning nodig hebt, zoek dan naar de link in de rechterbovenhoek van het scherm. klik hierop en krijg toegang tot een handig menu met Help Hub artikelen, best practices, interactieve rondleidingen en instructievideo’s. We hopen het zo makkelijker te maken om snel de juiste hulp te vinden, op het moment dat je die nodig hebt.

Verbeterde ondersteuning bij Animana fouten

Als je ooit de Animana foutpagina hebt gezien, weet je hoe weinig behulpzaam deze pagina kan zijn. Hier hebben we wat aan gedaan. We hebben de pagina verbeterd door een stappenplan toe te voegen om je te helpen het probleem te begrijpen en op te lossen.

Vragen?

We hopen dat je blij bent met de nieuwe functies en verbeteringen die we hebben geïntroduceerd in IDEXX Animana. Als je vragen hebt over een van de wijzigingen, aarzel dan niet om de Animana help hub te raadplegen of om contact op te nemen met Animana Customer Support.

Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.