Ons top 10 lijstje van 2022
De jaarwisseling is altijd een mooi moment om terug te blikken op het afgelopen jaar. Hieronder lees je onze favoriete Animana momenten van 2022.
1. We lanceerden de Animana help hub
Eind mei 2022 lanceerden we een nieuw platform: de Animana help hub. Hier vind je als gebruiker snel een antwoord op je vraag. De Animana help hub brengt je achtergrondinformatie, kennis, online cursussen, informatie over de status van Animana, toegang tot integraties en de mogelijkheid om zelf verschillende zaken rondom jouw Animana account te regelen. Sinds de lancering is de Animana help hub al meer dan 135.000 keer door jullie bezocht.
2. We maakten een nieuw betaalscherm
Op basis van jullie feedback hebben we halverwege het jaar verbeteringen doorgevoerd in het verwerken van betalingen in Animana. Niet alleen is de vormgeving van de betaalpagina compleet veranderd, maar ook hebben we extra functionaliteiten toegevoegd. Je kunt nu bijvoorbeeld factuurdetails meteen inzien op de betaalpagina en facturen direct e-mailen vanuit de betaalpagina. Wij zijn blij en trots dat we jullie konden helpen om het klantbezoek nog sneller en beter af te ronden.
3. We brachten je contextuele help in Animana
Binnen Animana hebben we op steeds meer plekken zogenaamde ‘in-pagina help’ knoppen geplaatst, die jou meteen meer informatie geven over de functionaliteit op de pagina zelf. Dit betekent dat je als gebruiker niet meer hoeft te zoeken om bij het antwoord op jouw vraag te komen, maar dus meteen door kunt met de taak waar je mee bezig bent. In 2022 hebben we op maarliefst 9 pagina’s in Animana in-pagina help voor je toegevoegd en het komende jaar zullen we hier meer pagina’s aan toevoegen.
4. We stelden je in staat om accountverzoeken online te regelen
Sinds 2022 kun je allerlei zaken voor je account zelf online regelen, of het nou een kopie van een factuur is of het aanzetten van een functionaliteit. Gewoon wanneer het jou uitkomt, zonder dat je ons hoeft te bellen. We vragen je om enkele gegevens en zodra je verzoek bij ons binnen komt, gaan we voor je aan de slag.
5. We konden eindelijk weer naar evenementen
Na twee jaar digitale meetings, webinars en online congressen stonden we eindelijk weer oog in oog met elkaar op verschillende evenementen. Wat vonden we het fijn om jullie weer in het écht te zien!
6. We maakten thematische “in focus”-pagina’s
In de zomer hebben we onze eerste “in focus”-pagina geïntroduceerd om je te helpen bij de wijzigingen in het betalingsscherm. Een “in focus”-pagina brengt belangrijke informatie samen uit knowledge base artikelen, cursusvideo’s en blogs in een enkele overzichtelijke pagina met daarnaast veelgestelde vragen, tips en probleemoplossingen. In 2022 maakten we deze drie in-focus pagina’s:
7. We maakten een sneller visiteformulier
Voor onze gebruikers die het visiteformulier in Animana gebruiken, hebben we in september het visiteformulier bijgeschaafd om jullie veel tijd te besparen. Zo is het sindsdien makkelijker om de visiteduur te berekenen, foutief toegevoegde producten te verwijderen en meer.
8. We maakten het makkelijker om feedback te geven over Animana
We vinden jouw mening belangrijk en horen altijd graag hoe we je beter kunnen helpen. In 2022 hebben we het makkelijker gemaakt om feedback te geven, of het nu gaat om nieuwe functies, help hub artikelen of Animana in het algemeen. Na een verandering in Animana plaatsen we tijdelijk dit icoon () ernaast; als je dit ziet, klik er dan op en geef je beoordeling en aanvullende informatie. Als je een help hub artikel wilt beoordelen, scrol dan tot onderaan het artikel voor feedback opties.
9. We gaven je regelmatig nieuwe updates
Het is al lang verleden tijd dat praktijksoftware bijgewerkt moest worden met een floppy disk of een CD-rom. Als cloud software is het allergrootste voordeel dat jouw praktijksoftware altijd up-to-date is. In 2022 hebben wij iedere maand verbeteringen en nieuwe mogelijkheden aan Animana toegevoegd. Wij begrijpen dat je niet altijd de tijd hebt om van alle verbeteringen op de hoogte te zijn. Bekijk daarom al onze 2022 updates via de onderstaande link.
10. Blogs, artikelen en onze nieuwsbrief
Iedere maand – en soms vaker – delen wij onze artikelen, blogs en nieuwsbrieven met jou; dat laatste natuurlijk alleen als je ingeschreven bent. Afgelopen jaar hebben wij van jullie overweldigend veel leuke positieve reacties gehad op onze artikelen en blogs. Deze komen ‘automatisch’ naar je toe via de Animana startpagina of de homepagina van de Animana help hub. Wil je nou echt niks missen, abonneer je dan op onze nieuwsbrief. Oja en wil jij graag iets weten, lezen of ergens meer kennis van opdoen? Laat het ons weten, dan gaan wij voor jou op onderzoek uit.
Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen
Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.