Hoera, 1 jaar Animana help hub!

,
3 mins

Het is alweer een jaar geleden sinds de lancering van de Animana help hub! Als Animana zijn we ontzettend trots op de groei en impact die de Animana help hub het afgelopen jaar heeft gehad. In dit artikel kijken we terug op een jaar vol ondersteuning, waarin we hebben gezien hoe de help hub dierenartsen, paraveterinairen en praktijkmedewerkers heeft geholpen bij het maximaliseren van hun gebruik van IDEXX Animana en het stroomlijnen van hun dagelijkse werkzaamheden.

Waarschijnlijk heb je op een werkdag altijd je handen vol. We begrijpen dat tijd een kostbaar goed is en dat het niet altijd mogelijk is om alles zo soepel te laten verlopen als je wilt. Soms heb je gewoon wat hulp nodig. Als Animana hebben we als doel om het werken in de praktijk zo makkelijk mogelijk te maken. De Animana help hub is het startpunt voor hulp, informatie en achtergrond over het werken met Animana in de praktijk en we zijn verheugd om ons 1-jarig jubileum te vieren!

Even kort over de Animana help hub

De Animana help hub bestaat uit 5 verschillende elementen: Get, Learn, Support, Status en Request. Met deze 5 elementen heb jij alles binnen handbereik om efficiënt, snel en succesvol met Animana te werken. Of je nou op zoek bent naar een antwoord, training en achtergrondinformatie zoekt, een integratie wilt aanvragen of zelf iets wilt toevoegen of wijzigen aan je account, de Animana help hub is 24/7 bereikbaar om jou op nagenoeg alle vragen een snel en passend antwoord te geven. Heb je een ingewikkeld vraagstuk en kom je er zelf niet uit, dan staat ons Customer Support team voor je klaar. Kortom, de help hub heeft het allemaal, en dat is ook niet zo gek want de help hub wordt iedere maand geüpdated en aangevuld met nieuwe artikelen, tools en oplossingen. Hier hebben we bijvoorbeeld het afgelopen jaar aan gewerkt:

 

Onze meest succesvolle elementen

Naast de 5 bekende elementen is in het eerste jaar de Animana help hub ook erg succesvol gebleken met verschillende andere, misschien wel voor jou minder bekende elementen:

Optimale klantenondersteuning
Een goede ondersteuning is essentieel voor een positieve gebruikerservaring. Als gebruiker van Animana kan je nu nog sneller en makkelijker zelfstandig antwoorden vinden en aanvragen indienen via de help hub, waardoor je kostbare tijd bespaart. Voor ons geldt dat ons Customer Support team nu ook de mogelijkheid heeft om je sneller een oplossing aan te bieden via links naar relevante content en formulieren, terwijl je daar in het verleden wellicht een langer telefoongesprek voor nodig had.

Animana updates
Animana introduceert en implementeert maandelijks nieuwe functies en verbeteringen. Om jou te laten weten dat deze nieuwe functies en verbeteringen beschikbaar zijn, maken we gebruik van release notes, in-platform hulpmiddelen en nieuwe artikelen die onze releases ondersteunen. We zorgen ervoor dat jij als gebruiker via de Animana help hub toegang hebt tot relevante informatie, zodat je weet hoe je optimaal kan profiteren van de nieuwste mogelijkheden.

Snel informatie in de juiste context
We begrijpen dat jij als gebruiker relevante informatie nodig hebt op het moment dat je ergens tegenaan loopt in Animana. Daarom hebben we de informatie van de Animana help hub ook beschikbaar gemaakt via paginaspecifieke menu’s in Animana zelf. Deze menu’s vind je rechtsboven op een aantal pagina’s en worden door ons regelmatig toegevoegd en bijgewerkt. Ze bevatten links naar relevante bronnen, zoals helpartikelen, trainingsvideo’s, rondleidingen en best practice informatie over de pagina in Animana waar jij op dat moment bent. Zo krijg je als gebruiker direct toegang tot de informatie die je op dat moment zoekt, waardoor je tijd bespaart.

Zoeken zoals jij dat het liefste doet
We zijn er trots op dat onze uitgebreide verzameling hulpartikelen goed door zoekmachines wordt geïndexeerd. Dit biedt niet alleen transparantie aan nieuwe en toekomstige gebruikers, maar het helpt jou als huidige gebruiker ook bij het oplossen van problemen. Als je vastloopt, kan je dus ook eenvoudig je vraag rechtstreeks in je internetbrowser typen. Dankzij onze geïndexeerde informatie word je direct naar het juiste artikel op de Animana help hub geleid, waardoor je zoekproces wordt vereenvoudigd.

Statuspagina, direct informatie bij een probleem
Als je denkt dat er een probleem is met Animana, raadpleeg dan eerst de Animana statuspagina. Als er een probleem is geconstateerd, wordt de statuspagina bijgewerkt en vervolgens aangevuld met achtergrondinformatie, alternatieve werkwijzen en (tijdelijke) oplossingen naarmate er meer bekend is. Zo beschik je altijd over de laatste informatie, zonder dat je kostbare tijd aan de telefoon kwijt bent.

Wat kun je van de help hub verwachten in de toekomst?

Zoals de afgelopen jaren ons hebben geleerd, kunnen ook wij niet voorspellen wat de toekomst brengt. Wel kunnen we je verzekeren dat we ons altijd bezig zullen blijven houden met de vraag hoe we je nog beter kunnen helpen. Zoals je hierboven hebt gelezen blijft de Animana help hub voortdurend in ontwikkeling. Wij blijven druk met het ontwikkelen en samenstellen van nieuwe artikelen, zelf-hulp mogelijkheden en nieuwe ervaringen. We doen dit deels op basis van onderzoek, data en jouw feedback. Dus heb je feedback, laat het ons weten! Onderaan elk help hub artikel vind je de mogelijkheid om feedback te geven.

Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.