IDEXX Animana Release Hoogtepunten: Version 5.1
Deze versie bevat meerdere nieuwe functionaliteiten en veranderingen ter verbetering van de gebruiksvriendelijkheid van het systeem. Door deze release hoogtepunten zorgvuldig door te lezen, weet je zeker dat je up-to-date bent met alle nieuwe ontwikkelingen binnen Animana.
Verbeterd: Verdere aanpassingen aan de pagina Nieuw Contact
Naar aanleiding van jullie verzoeken en onze beloften om de kwaliteit van jullie gegevens te verbeteren, hebben we een nieuwe fase van verbeteringen aan de pagina Nieuw Contact voltooid.
In deze release hebben we ons gericht op het verbeteren van de lay-out. De lay-out is nu duidelijker en het standaard telefoonnummer type is nu mobiel, een van de belangrijkste verzoeken vanuit de praktijk. Een andere belangrijke verandering is dat het toevoegen van ten minste één nummer nu verplicht is – maar maak je geen zorgen; als je contactpersoon geen telefoonnummer heeft, of er geen wil verstrekken, vink dan “Contactpersoon heeft geen telefoonnummer” aan.
Deze verbetering maakt ook de weg vrij voor automatische telefoonvalidatie, een functie die zeer binnenkort beschikbaar wordt in Animana.
We hebben een korte FAQ over de veranderingen voor je gemaakt:
- Waarom voert Animana deze verbeteringen door?
Consistente en betrouwbare gegevens stellen je in staat gemakkelijker contact te leggen met je klanten en andere contacten. Een foutje bij het invoeren van een telefoonnummer is zo gemaakt. Hierdoor mis je belangrijke informatie die op een later tijdstip van onschatbare waarde kan zijn. De verandering stelt Animana ook in staat meer voor je te doen. De aankomende automatische telefoonnummer validatie, die ervoor zorgt dat het ingevoerde nummer ook een echt telefoonnummer is, kan alleen worden geïntroduceerd als we deze dataverbetering doorvoeren. - Kan ik dit veld optioneel maken?
Deze verbetering geldt voor alle Animana accounts. We leveren een beter product door deze aanpassing door te voeren. - Kan ik meer dan vijf nummers invoeren?
Zodra je een nieuwe contactpersoon hebt opgeslagen, kun je doorgaan met het toevoegen van telefoonnummers in het tabblad ‘Clientgegevens’ door naar het cliëntdossier te navigeren en op het tabblad ‘Clientgegevens’ te klikken. - Hoe zit het met bestaande contactpersonen en nummers?
De wijzigingen zijn alleen van invloed op nieuwe contactpersonen die zijn gemaakt via de pagina Nieuw Contact. Bestaande telefoonnummers, die zijn gekoppeld aan bestaande contacten, blijven ongewijzigd. - Worden deze verbeteringen ook doorgevoerd in het tabblad Clientgegevens?
Na verloop van tijd wel. We hebben de verbeteringen eerst doorgevoerd op de pagina Nieuw Contact, zodat al onze gebruikers de tijd hebben om aan de verbeteringen te wennen. - Wanneer worden de verbeteringen doorgevoerd in het tabblad Clientgegevens?
Er is nog geen datum bekend. De verbeteringen zullen niet meer in 2021 worden ingevoerd, zodat iedereen genoeg tijd krijgt om aan deze nieuwe werkwijze te wennen.
Application Programming Interface (API) uitgebreid
De Animana API maakt het mogelijk voor andere programma’s om met ons te communiceren. Je kunt het zien als de boodschapper die een vraag naar een ander programma stuurt en het antwoord terugbrengt in een verwacht formaat. We werken voortdurend aan onze API om de mogelijkheden om veilig gegevens uit te wisselen tussen Animana en andere applicaties te verbeteren, zodat we met andere partners kunnen samenwerken.
Voor meer informatie, of om toegang te krijgen tot de Animana API-documentatie, ga je naar http://help.animana.com/api.
Questions?
We hopen dat je blij bent met de nieuwe functies en verbeteringen die we hebben geïntroduceerd in IDEXX Animana. Als je vragen hebt over een van de wijzigingen, aarzel dan niet om de Knowledge Base te raadplegen of om contact op te nemen met Animana Customer Support.
Laten we eens kijken wat IDEXX-software voor uw praktijk kan betekenen
Vul het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op.