Direct aan de slag met het Klantportaal
Activeer het Klantportaal
Als gebruiker van IDEXX Animana kan je vrijwel direct aan de slag met het Klantportaal. Het Klantenportaal wordt door onze medewerkers van Animana Customer Support geactiveerd. Zij zullen je via e-mail van verdere details op de hoogte brengen.
Wat is mijn Animana ID?
In het onderstaande voorbeeld is “demo” zichtbaar in de browserbalk na inloggen bij IDEXX Animana. In dit geval is de Animana ID van het account “demo“. Gebruik bij voorkeur Animana in de browser van Google: Chrome
Ja, ik wil graag starten met mijn Klantportaal
Door het invullen van onderstaande gegevens stel je Animana Customer Support in staat om je te informeren over de voortgang van de portaalactivatie en kosten te bespreken. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
Maak gebruik van de Klantportaal communicatie templates
Importeer direct vanuit de Veterinary Content Cloud
Of je nu al gebruik maakt van het Klantportaal of het Klantportaal in de toekomst als extra service wilt aanbieden. IDEXX Animana is er voor jou om je ook in de marketing en promotie hiervan te ondersteunen. Voor gebruikers van Animana hebben wij enkele materialen beschikbaar gesteld in de Veterinary Content Cloud. Deze materialen zijn vrij te downloaden en te personaliseren.
Hoe kan ik de materialen downloaden?
De marketing materialen voor het Klantportaal zijn te vinden in de Veterinary Content Cloud binnen de IDEXX Animana Content Designer.
- Ga naar Content Designer
- Klik op het + (plus) symbool onderaan de pagina
- Klik op het blauwe logo van de Veterinary Content Cloud
- Klik op het logo van van IDEXX Animana
- Download de marketing materialen voor het Klantportaal
Het Klantportaal voor de veehouder
Als veehouder, direct overzicht!
Met het Klantportaal van jouw dierenarts heb je als veehouder direct toegang tot alle belangrijke informatie van jouw veestapel. Zo houd jij als veehouder samen met jouw dierenarts gemakkelijk het overzicht en ben jij altijd voorbereid op onverwachte momenten als bijvoorbeeld een medische situatie of het bezoek van een controlerende instantie.
Als veehouder, direct overzicht van het koppel
Elk document en elk verslag over een bepaalde kudde kan op één plaats worden gevonden, waardoor je alle informatie binnen handbereik hebt. Bovendien komt alles overeen met de layout die je gebruikt in de praktijk en wordt er een back-up gemaakt in Animana.
Gebruiksvriendelijk
Het Portaal is gemakkelijk te gebruiken voor jou als veehouder. Na inloggen vind je alle belangrijke informatie terug via een overzichtelijk menu structuur. Verschillende bestanden zoals contracten, afspraken en bijlages zijn als PDF te downloaden.
Volledig in beheer van jouw dierenarts
Het Klantportaal is volledig in beheer van jouw dierenarts. Wat betekent dat deze ook jouw contact is voor hulpvragen of over de beschikbare documentatie of bijvoorbeeld een vergeten wachtwoord.
Veel gestelde vragen
Ik ben dierenarts, kan ik starten met het Klantportaal?
Als gebruiker van IDEXX Animana kan je vrijwel direct starten met het Klantportaal. Onze medewerkers van Animana Customer Support kunnen voor jouw Animana account het Klantportaal activeren en u begeleiden in de eerste stappen. Wanneer hierover cliënten wilt informeren zijn er diverse communicatie templates beschikbaar in de Veterinary Content Cloud. Deze zijn naar eigen wens personaliseren en verwerken via e-mail of Herinner Module binnen Animana.
Ik ben een dierenarts, hoe kan ik mijn Klantportaal personaliseren?
Als gebruiker van IDEXX Animana kan je het Klantportaal gemakkelijk personaliseren. Meer informatie hiervoor is terug te vinden in dit Knowledge Base artikel.
Ik ben een veehouder en ik wil graag gebruik maken van het Klantportaal.
Het Klantportaal is een service die de dierenarts aan de veehouders kan aanbieden via hun IDEXX Animana Praktijk Management Systeem. Het Klantportaal zal hierbij het beeldmerk (logo’s) en de informatie van de dierenartsprakijk dragen.
Ik ben veehouder en heb een vraag over het Klantportaal
Het Klantportaal is een service die uw dierenarts jou kan aanbieden via hun IDEXX Animana Praktijk Management Systeem. Wanneer de dierenarts het Klantportaal aan je kan aanbied kan deze je verder helpen met verschillende vragen of bijvoorbeeld bij het verstrekken van een nieuw wachtwoord.
Ik ben een dienstverlener of een instantie, kan ik kennismaken met het Klantportaal?
Natuurlijk kan dit. De kans is groot dat een dienstverlener, instantie of inspectie het Klantportaal zal tegenkomen tijdens de dagelijkse werkzaamheden. Als software leverancier begrijpen wij dat het belangrijk en prettig is om vertrouwd te zijn met software die dierenartsen en veehouders gebruiken.
Klantenportaal demo
Voor een demo of vragen over het Klantportaal kunt u contact opnemen met IDEXX Animana Marketing via: idexx-animana-marketing@idexx.com
Ik ben media, kan ik een artikel maken over het Klantportaal?
Contact
Hiervoor kunt u contact opnemen via het volgende e-mail adres:
idexx-animana-marketing@idexx.com
Ben jij dierenarts en wil je meer weten over de voordelen van IDEXX Animana?
Een Animana-expert neemt je mee door het Klantportaal en het volledige pakket Animana-functies, zodat je kunt zien hoe goed het in jouw praktijk past.