Practice impact
11 oktober 2024, Hoofddorp
11 oktober 2024, Hoofddorp
Tijdens dit derde event nemen wij jou, als leverancier, graag mee in de wereld van een dierenartsenpraktijk. Krijg inzicht in de verschillen in klantreis tussen bijvoorbeeld eigenaren met een gezond en ziek huisdier. Ontdek hoe je een (individuele) dierenartsenpraktijk het beste kunt ondersteunen op het gebied van communicatie en technologie. Op deze dag geven wij je praktische handvaten, tips en achtergrondinformatie. Ook laten we verschillende mogelijkheden zien binnen IDEXX Animana en Vetstoria die voor jou het verschil kunnen maken.
Deze dag is voor dierenartsbezoekers, accountmanagers en leveranciers
werkzaam in de veterinaire industrie
Er is plek voor maximaal 3 werknemers
per bedrijf
Scorpius 60 Gebouw F, 2132 LR Hoofddorp
Gratis parkeren naar beschikbaarheid
op het IDEXX terrein
Is het parkeerterrein vol, dan kun je uitwijken naar de P+R aan de overkant
€ 390,- excl. btw per deelnemer
Geheel verzorgde dag van 10:00 tot 17:00 uur inclusief lunch
Deelname wordt gefactureerd via St. Anna Advies
10:15 uur: Opening
Spreker: Vincent Willems (IDEXX Animana)
10:30 uur: Start ochtendprogramma met 3 sprekers
IDEXX Animana – Features en fases, de klantreis door de software bril
Spreker: Eline van Grinsven
We kijken naar de vier verschillende fases van de klantreis vanuit het perspectief van Animana. We onderzoeken welke specifieke features en functionaliteiten binnen Animana de meeste impact hebben op elke fase van deze reis – van het eerste contact met de cliënt tot het bouwen van langdurige relaties. Door te begrijpen waar en hoe software kan bijdragen, kunnen partners van de praktijk een belangrijke rol spelen in het verbeteren van de algehele klantbeleving en het behalen van betere resultaten.
Vetstoria – Start of the perfect journey
Spreker: Kristiana Brente
Het merendeel van huisdiereigenaren heeft de wil (of noodzaak) om buiten openingstijden van de praktijk een afspraak te maken. We zullen ingaan op hoe Vetstoria kan bijdragen aan een betere klantenbinding en ook hoe het kan helpen bij het stroomlijnen van de dagelijkse workflow in de praktijk.
St. Anna Advies – Het hart van de praktijk
Spreker: Roeland Wessels
Werken in een dierenartspraktijk betekent omgaan met zowel dieren als mensen – en dat brengt unieke uitdagingen met zich mee! Ontdek hoe effectieve communicatie en ondersteuning van jullie als leveranciers praktijken kan helpen om beter in te spelen op de dagelijkse uitdagingen. Leer hoe je een (individuele) dierenartsenpraktijk het beste kunt ondersteunen op het gebied van communicatie en technologie.
13:00 uur: Lunch
14:00 uur: The Perfect Preventative Pathway
In de middag staat een interactieve workshop op het programma. Met de onderwerpen die in het ochtendprogramma aan bod kwamen en de kennis van het eigen portfolio, werken de deelnemers op een interactieve manier samen aan “The Perfect Preventive Pathway”. Hierbij zullen verschillende gedachte-experimenten en praktische oefeningen worden ingezet om creatief na te denken over preventieve oplossingen en strategieën. De workshop biedt een dynamische omgeving waar nieuwe ideeën en samenwerkingen kunnen ontstaan.
15:30 uur: Q&A geleid door Roeland Wessels
16:30 uur: Afsluiting en borrel
Met haar ervaring in Customer Support, Sales en een rol als Sales trainer kent Eline IDEXX Animana door en door. Doordat Eline in meerdere disciplines van Animana heeft gewerkt, is zij de perfecte persoon om de uitdagingen van de individuele gebruiker en de praktijk te herkennen en passende oplossingen te bieden. Eline heeft een passie voor alle dieren. Leuk weetje: Eline leeft het droomleven van elke dierenliefhebber, want ze woont midden in een dierentuin.
Roeland Wessels is dierenarts en communicatiestrateeg. Hij is oprichter van St. Anna Advies en combineert 20 jaar kennis van communicatie met 25 jaar diergeneeskundige praktijkervaring. Roeland behaalde in 1995 zijn algemene bevoegdheid met als differentiaties landbouwhuisdieren, dierlijke productie en tropisch diergeneeskunde aan de faculteit Diergeneeskunde van de Universiteit Utrecht.
In 2000 maakte hij de overstap naar het bedrijfsleven en was bijna zeven jaar senior communicatieadviseur bij adviesbureau Schuttelaar & Partners in Den Haag en werkte aansluitend bij communicatie adviesbureau Imagro.
Begin 2008 startte hij zijn St. Anna Advies. Daarnaast runt hij samen met zijn vrouw een succesvolle gezelschapsdierenkliniek in Nijmegen. Samen hebben zij een dochter en een zoon. In zijn vrije tijd is hij een enthousiaste watersporter en doe-het-zelver.
Kristiana versterkt het Vetstoria team met haar passie voor technologie en dierwelzijn.
Sinds juni 2024 is Kristiana een waardevolle toevoeging aan het Vetstoria team. Met zes jaar ervaring in software accountmanagement brengt ze een schat aan kennis en inzichten mee. Haar passie voor het versterken van bedrijven door technologie gecombineerd met haar unieke kijk, voortkomend uit haar diverse achtergrond in verschillende sectoren, maakt haar een gedreven professional. Kristiana is ervan overtuigd dat technologie een cruciale rol speelt in de integratie van dienstverlenende omgevingen, en ze is vastberaden om haar expertise in te zetten om de veterinaire sector vooruit te helpen. De dierwelzijnssector is waar haar hart ligt, en ze is enorm enthousiast om bij te dragen aan de levering van uitzonderlijke dierzorg. Kristiana’s gedrevenheid, expertise en passie maken haar een onmisbare toevoeging aan het Vetstoria team.
Wij maken gebruik van cookies om u de best mogelijke gebruikerservaring te geven als u onze website bezoekt. Om meer te leren over cookies en hoe wij ze gebruiken kunt u gaan naar cookie beleid. Door onze website te gebruiken gaat u akkoord met deze cookies
OKLearn moreWe kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Cookie Policy