Practice impact
11 oktober 2024, Hoofddorp
11 oktober 2024, Hoofddorp
Tijdens dit derde event nemen wij jou, als leverancier, graag mee in de wereld van een dierenartsenpraktijk. Krijg inzicht in de verschillen in klantreis tussen bijvoorbeeld eigenaren met een gezond en ziek huisdier. Ontdek hoe je een (individuele) dierenartsenpraktijk het beste kunt ondersteunen op het gebied van communicatie en technologie. Op deze dag geven wij je praktische handvaten, tips en achtergrondinformatie. Ook laten we verschillende mogelijkheden zien binnen IDEXX Animana en Vetstoria die voor jou het verschil kunnen maken.
Deze dag is voor dierenartsbezoekers, accountmanagers en leveranciers
werkzaam in de veterinaire industrie
Er is plek voor maximaal 3 werknemers
per bedrijf
Scorpius 60 Gebouw F, 2132 LR Hoofddorp
Gratis parkeren naar beschikbaarheid
op het IDEXX terrein
Is het parkeerterrein vol, dan kun je uitwijken naar de P+R aan de overkant
€ 390,- excl. btw per deelnemer
Geheel verzorgde dag van 10:00 tot 17:00 uur inclusief lunch
Deelname wordt gefactureerd via St. Anna Advies
10:15 uur: Opening
Spreker: Vincent Willems (IDEXX Animana)
10:30 uur: Start ochtendprogramma met 3 sprekers
IDEXX Animana – Features en fases, de klantreis door de software bril
Spreker: Eline van Grinsven
We kijken naar de vier verschillende fases van de klantreis vanuit het perspectief van Animana. We onderzoeken welke specifieke features en functionaliteiten binnen Animana de meeste impact hebben op elke fase van deze reis – van het eerste contact met de cliënt tot het bouwen van langdurige relaties. Door te begrijpen waar en hoe software kan bijdragen, kunnen partners van de praktijk een belangrijke rol spelen in het verbeteren van de algehele klantbeleving en het behalen van betere resultaten.
Vetstoria – Start of the perfect journey
Spreker: Kristiana Brente
Het merendeel van huisdiereigenaren heeft de wil (of noodzaak) om buiten openingstijden van de praktijk een afspraak te maken. We zullen ingaan op hoe Vetstoria kan bijdragen aan een betere klantenbinding en ook hoe het kan helpen bij het stroomlijnen van de dagelijkse workflow in de praktijk.
St. Anna Advies – Het hart van de praktijk
Spreker: Roeland Wessels
Werken in een dierenartspraktijk betekent omgaan met zowel dieren als mensen – en dat brengt unieke uitdagingen met zich mee! Ontdek hoe effectieve communicatie en ondersteuning van jullie als leveranciers praktijken kan helpen om beter in te spelen op de dagelijkse uitdagingen. Leer hoe je een (individuele) dierenartsenpraktijk het beste kunt ondersteunen op het gebied van communicatie en technologie.
13:00 uur: Lunch
14:00 uur: The Perfect Preventative Pathway
In de middag staat een interactieve workshop op het programma. Met de onderwerpen die in het ochtendprogramma aan bod kwamen en de kennis van het eigen portfolio, werken de deelnemers op een interactieve manier samen aan “The Perfect Preventive Pathway”. Hierbij zullen verschillende gedachte-experimenten en praktische oefeningen worden ingezet om creatief na te denken over preventieve oplossingen en strategieën. De workshop biedt een dynamische omgeving waar nieuwe ideeën en samenwerkingen kunnen ontstaan.
15:30 uur: Q&A geleid door Roeland Wessels
16:30 uur: Afsluiting en borrel
Met haar ervaring in Customer Support, Sales en een rol als Sales trainer kent Eline IDEXX Animana door en door. Doordat Eline in meerdere disciplines van Animana heeft gewerkt, is zij de perfecte persoon om de uitdagingen van de individuele gebruiker en de praktijk te herkennen en passende oplossingen te bieden. Eline heeft een passie voor alle dieren. Leuk weetje: Eline leeft het droomleven van elke dierenliefhebber, want ze woont midden in een dierentuin.
Roeland Wessels is dierenarts en communicatiestrateeg. Hij is oprichter van St. Anna Advies en combineert 20 jaar kennis van communicatie met 25 jaar diergeneeskundige praktijkervaring. Roeland behaalde in 1995 zijn algemene bevoegdheid met als differentiaties landbouwhuisdieren, dierlijke productie en tropisch diergeneeskunde aan de faculteit Diergeneeskunde van de Universiteit Utrecht.
In 2000 maakte hij de overstap naar het bedrijfsleven en was bijna zeven jaar senior communicatieadviseur bij adviesbureau Schuttelaar & Partners in Den Haag en werkte aansluitend bij communicatie adviesbureau Imagro.
Begin 2008 startte hij zijn St. Anna Advies. Daarnaast runt hij samen met zijn vrouw een succesvolle gezelschapsdierenkliniek in Nijmegen. Samen hebben zij een dochter en een zoon. In zijn vrije tijd is hij een enthousiaste watersporter en doe-het-zelver.
Kristiana versterkt het Vetstoria team met haar passie voor technologie en dierwelzijn.
Sinds juni 2024 is Kristiana een waardevolle toevoeging aan het Vetstoria team. Met zes jaar ervaring in software accountmanagement brengt ze een schat aan kennis en inzichten mee. Haar passie voor het versterken van bedrijven door technologie gecombineerd met haar unieke kijk, voortkomend uit haar diverse achtergrond in verschillende sectoren, maakt haar een gedreven professional. Kristiana is ervan overtuigd dat technologie een cruciale rol speelt in de integratie van dienstverlenende omgevingen, en ze is vastberaden om haar expertise in te zetten om de veterinaire sector vooruit te helpen. De dierwelzijnssector is waar haar hart ligt, en ze is enorm enthousiast om bij te dragen aan de levering van uitzonderlijke dierzorg. Kristiana’s gedrevenheid, expertise en passie maken haar een onmisbare toevoeging aan het Vetstoria team.
Wij maken gebruik van cookies om u de best mogelijke gebruikerservaring te geven als u onze website bezoekt. Om meer te leren over cookies en hoe wij ze gebruiken kunt u gaan naar cookie beleid. Door onze website te gebruiken gaat u akkoord met deze cookies
OKLearn moreWe may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.
Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.
These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.
Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.
We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.
We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.
We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.
Google Webfont Settings:
Google Map Settings:
Google reCaptcha Settings:
Vimeo and Youtube video embeds:
You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.
Cookie Policy